Djup skit

Efter skolan åkte vi för att fira. Proven gick bra förutom kemin som gick... Hmm, vad ska man kalla det, sisådär, men jag är hur glad som helst.. 5. Borde ha varit 4, men jag smällde ändå en femma på bordet. Glädjen spred sig i kroppen, fatta, ALDRIG behöver jag ha kemi igen i hela mitt liv. Jag har gått igenom hela denna kurs med tanken på denhär dagen. Tack Gud för att jag är ett sånt munk-barn ;)

I alla fall så fikade vi fastlagsbullar, mums. Grädde och sylt i massor + deep shit talk. Älska deep shit.
Jag fick nästan lite dålig feeling, minnen.
Nu ska kemi provet firas hela natten igenom med någon bra dvd box. Jag börjar 11 imorgon.

 (Btw, filosofi provet gick som en dans)

Puss!

Kommentarer
Postat av: mymmels

deep shit me görlsen <3

2009-02-03 @ 17:51:24
Postat av: mymmels

deep shit me görlsen <3

2009-02-03 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0