fredag

Jag vakade en aning senare än vad jag brukar idag, så det var skönt. Hittills har jag bara ätit frukost och börjat planera dagen lite, dock har jag inte kommit på något speciellt att göra. Jag hoppas att det blir något med mina flickor på kvällen. Ja, jag saknar dom redan fast vi tillbringade lite för mycket tid med varandra förra helgen och det blev lite tjafs om allt så kan jag inte leva utan dem för länge. I alla fall, vi nog hitta på något ikväll.
Sedan tänkte jag lite på att sortera mina kläder lite så att jag vet vad jag har, det är både kul och så får man ordning. Ja just det, jag måste läsa idag. Vi ska jämföra Liza Marklunds bok paradiset med filmen och jag har inte börjat på boken ännu så jag ska ha en tv fri dag och ägna mej åt litteratur istället. Nu dusch.


Sportlov i Lovisa.




Kommentarer
Postat av: e

jepp, ja digi me. ba at den va lite stor.puss

2009-02-20 @ 12:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0