Högsand 2008

Jag ska spendera natten hos mormor och morfar tillsammans med syskonen. Like good old times. Jag har haft en riktigt bra dag, första lektionen gick dock rekord långsamt framåt. Efter skolan blev det fastlagsbullar på rabatt och en chokladpaj, wuhu.
Och så blev jag vald till tutor, jag är överlycklig. Jag vågade inte ens hoppas på det, men jaaa. Annika, Anna och Sonja blev också valda. En tutor är alltså en elev som hjälper de nya eleverna att få en bra start i den nya skolan på hösten. Man får vara med och fixa program, dessutom får man åka med på en 'lägerskola' där man har mycket teamwork och sånt. Här några bilder från vår lägerskola 2008:


Jag i gult, Annika i vitt

Vici & jag

Jag i rosa


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0