Maldiverna

Jag kollade finnmatkas hemsida här en dag. Jag siktde på att hitta det perfekta stället för Annika och mej at åka till sedan om några år. Man måste börja planera i tid vet ni!
Nåja, jag hittade det perfekta; maldiverna. Annika var dock inte så pigg på detta.
Drömstället nr 1!!


Näytä suuret kuvat
Näytä suuret kuvat
Näytä suuret kuvat
Näytä suuret kuvat

Kanske hon ändrar sej efter att ha sett dessa bilder.
Om inte, kom jag och Etta överrens att vi ska ta en tripp dit. Det är ganska dyrt(2600€/pers för 2 veckor om man åker 2 tillsammans och delar rum) men, det är det värt tycker jag.

So long!

Kommentarer
Postat av: etta

ljuvligt ! :) gäller !

2009-02-10 @ 16:03:15
Postat av: ale

Helt underbart jag kollade också på fritidsresor på maldiverna det ser otroligt vackert ut!

Jag tänker nog ta mej en sväng dit ännu i mitt långa liv!;)

2009-02-11 @ 18:18:08
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: Anonym

linn fjant ja vill visst faa dit !!! men vet du hu dyrt de e ?! :o :ss men om vi får nån sponsor så eja in ;)<3

2009-02-11 @ 20:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0