Måndag

Många hade varit utomlands under lovet och var bruna och fina och så hade Linda och Robera dessuom varsin överraskning till mej:

Världens bästa choklad från Dubai och så en söt liten båt från, ja, viking line.

Jag vill bara påpeka att Roberta skulle köpa festis till mej, hon glömde det och eftersom jag har godissterjk kude hon ine köpa det från båten så hon kom med en bad leksak. Jag får vlä lov att ta ett bad idag då.


Annat idag? Modersmåls lektionen var super, jag och Fanny som ska göra en tidning tillsammans kom på massa bra idéer och jag riktigt längar tills jag får börja jobba, därför tänkte jag ta en riktig pluggdag idag. Men först mackor och té.


L


Kommentarer
Postat av: S

vem annan va i dubai?

2009-02-23 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0