Min dag

I skolan idag gjorde jag bl.a. detta fina collage som beskriver mig till 100%. Pärmen ska såklart bli rosa, vad annars?!?






Efter skolan gick jag en snabbis till butiken och köpte choklad cookies som jag tänkte äta ikväll. Pappa och syrran råkade vara där också så jag fick skjuts hem. Pappa hade bakat bullar så nu har jag både kex och bullar till ikväll.
Pappa kommenterade att de är ganska ofta jag har fiilis att köpa något gott och bara kolla på en film eller så. Jag kan inte säga emot, men det är ju bara härligt.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: mymmels

"innerst inne e ja no ljusröd" :))

2009-02-09 @ 18:01:20
Postat av: Malin

Va e bättre än att äta fettomat o titta på nån sliski romantisk komedi? Vi e släkt! Borde ta o göra de tisammans nåttag :)

2009-02-09 @ 18:27:43
Postat av: linn

De finns inge bättre!!;D absolut de sku vara najs!:)

2009-02-09 @ 18:46:05
Postat av: etta

hei beibi vi ha geografi imoron igen ;)) blinkblink

2009-02-09 @ 19:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0