skit skola

Jag blir så arg och trött på skolans system. Varför kan det inte funka. GRRR.
Det är altså så i vår skola att man själv gör sin läseordning i början av året, sedan flyttar man in kurserna till nätet så man ser när och var man går kurserna. Jag hade gjort den perfekta läseordningen till nästa period så jag skulle ha så lite hål timmar som möjligt och så slutade jag 11 på fredagar(lycka!!!). Nu var det för många anmälningar till finska kursen och försås var det jag som var tvungen att flytta grupp. Nu har jag finskan från kl 13-14.30 på frdagar isället. JÄVLA SKIT!
Imorgon är de jag som går och klagar tills jag får det ändrat, jag tänker inte finna mej i detta.
Hela jäkla skolan kan dränka sej, man får ju lust att hoppa av gymnasiet, dessutom är finska kursen ingen kurs jag skulle vilja gå på, men tydligen så är den obligatorisk. Skrew finska.
Om jag bodde i Sverige skulle detta aldrig hänt, för då skulle jag inte läsa det där förbannade språket som jag ändå bryr mej 0 om. That's why jag flyttar till Swe.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha d dä e såå störande! d hände ti mej i andra perioden på lite liknande sätt -.- men vet duu? celine o ja e båda i den dä finska kursen som går sista timmen på freda, d kan bli helt chill ;)



<3 S

2009-02-02 @ 18:09:47
URL: http://ceso.blogg.se/
Postat av: C

MEN de fixa sig!!!! SCORE!:D

2009-02-03 @ 10:17:47
URL: http://ceso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0