med hjärtat fyllt av ljus




Så vacker och bra. Väldigt effektivt att hon är helt ensam på scenen.
Ännu en orsak till att flytta till Sverige; att få rösta på rätt bidrag. Känns hemsk att inte påverka.

Haha, jag börjar nästan skratta när jag tänker på hur seriöst jag tar allt detta. Ingen skulle klara av att sitta med mej och tita på melodifestivalen. Jag är galen, inte ett ljud får höras, inga rörelser runt mej, mina villkor följs. Inga negativa saker få sägas om de artister jag gillar, nada. Inte ens min familj tycker att det är speciellt underhållande att titta då jag är med, de skulle nog hellre sitta nere och titta, men där finns inte svt.

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0