Fancyy

Tog en tur med pappsen till butiken för att köpa allt det som behövs till lovet. Jag har ju nästan glömt bort det i allt stohej, imorgon blir det ju lov! Älskade kära sportlovet är äntligen här.
Vi ska åka iväg till Annikas lande och vara där ett par nätter med tjejorna. Innan det ska alla fixa någonting som vi ska ta med dit. Jag har lovat baka pajer. 1x skinkpaj och 2x fetaostpaj. Det ska jag sysselsätta mej med imorgon kväll då jag är ensam hemma.

På lördag morgon åker jag, Celine och Annika iväg med bil, de andra kommer lite senare. Vi ska fira alla hjärtans dag med middag, varandras sällskap och melodifestivalen förstås. Jag får väl se till så att de som inte är intresserade av att se det håller käften! Krhhmm.;) Jag tror bestämt inte att det skulle kunna bli bättre.



Snyggt barn.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 19:23:02
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0