wannabe dagens

Slutade skolan kl. 11 och nu har jag städat och ätit. Snart får jag skjuts hem och då ska jag börja baka pajerna för imorgon. Det kommer ta hela dagen. Ikväll åker resten av familjen då till landet och jag ska vara ensam. Var lite skeptisk till det först, men sedan övertalade jag mej själv att det faktiskt är rätt skönt. Tills jag för en stund sedan kom på att det ju är fredagen den 13 idag. Usch, jag kommer vara rädd. :( Om någon har lust att komma över, varsågod!!
 Jag får väl hitta på massa saker att göra så att jag inte får tråkigt en sekund och börjar tänka hemska tankar. Packa måste jag ju och så kan jag ju kolla någon film.


WNB dagens outfit. Från hösten, se så brun jag var.

Hörs snart!!


Update: Drar till köpcentret och möter upp flickorna istället, sen kommer Annika och hjälper till med pajerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0