cookies

Hej hopp!!
Fick sova länge idag vilket var jätteskönt för jag har märkt att jag verkligen beöver mycket sömn för att orka. Men dagen började dåligt, jag blir så förbannad på att det alltid ska gnällas.
Anyway så har jag bakat dom där kakorna som jag skulle ha bakat igår. Dom är super goda.



Idag ska jag läsa på prov så mycket som möjligt för jag vil ha bra. Typ 7 skulle vara perfekt.
Ska också försöka hinna med att söka jobb till Kolmården idag.
Men skolan före all annat. (Paah)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjolahopp, Linn! Jag tänkte bara sticka in en liten kommentar om att jag utmanar dig på min blogg! Antar du utmaningen?;-) Förresten, kakorna ser jättegoda ut! Nu ska jag ta modell av dig och fixa läx- och provläsning...:-/ Ha det bra!

2009-01-25 @ 14:09:53
Postat av: Emma

Sorry, det kom tydligen inte med att det var jag som kommenterar... H.Emma

2009-01-25 @ 14:11:19
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0