Done

Nu är Twilight sedd. Hmm, vad ska jag säga. Visst var den bra, tillochmed jättebra, men den motsvarade kanske ändå inte helt och hållet mina förväntningar. Dom flesta som var med och tittade blev hopplöst kära i Edward (också killarna, haha) och visst var han söt, men jag har sett bättre.
Slutsats: Fin story,  bra skådespelare men ändå saknades något. kan inte sätta fingre på vad det är, men på något sätt hände allt spännande på samma gång och under resten av filmen var det ganska samma nivå hela tiden. Men ändå får den 9- av mej.
Nu ska jag ännu se en film som jag bara inte kan få för mycket av. Mamma Mia! here I come.


Så såg jag ut ikväll, nu åker mysbyxorna på.

Sweet dreams you!!

L


Kommentarer
Postat av: ale

Linn du e sööt(:

2009-01-11 @ 11:13:27
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0