dränk allt

Dålig uppdatering, jag vet.
Ska snart äta min favorit. leverbiffar som mormor har lagat. Skolan var tråkigare än vanligt, jag får käka värkmedicin för fullt för att magen inte ska döda mej och det är överhuvudtaget inte någon bra dag idag. Ingen lust att göra något annat än sitta framför tvn. Sånt liv har jag och jag är inte stolt över det. Iaf ska jag se på satc 4. Det ser jag framemot.


Imorgon börjar dagen med lite härlig gymnastik -.-

Idag började jag hata det. Vi ska inte ha en enda kul timme på resten av perioden. Bara cooper test i simning, vighets skit och så skrinning. AHAH. Allt ska vara en sån tävling hela tiden, jag blir galen.

Bad day = bara tråkiga saker att skriva om = ingen vill läsa = om jag inte blir på bättre humör lägger jag nog inte in fler inlägg idag. Jag bloggar bara om jag har lust.

pusshej!


Kommentarer
Postat av: casandra

Taack darling, din e oxå super snygg ;) hoppas du får en bättre dag imo ♥ puss på deej

2009-01-15 @ 17:21:59
Postat av: Anonym

voivoi <3 har in talame dig på lääännge måst catcha upp lite imå!!

pok Sara;)

2009-01-15 @ 19:04:10
URL: http://ssarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0