Failed

HahA. Det gick int sådär lite dåligt som man ibland kan känna, det gick rent ut sagt uselt. Då jag fick provpappret framför mej kände jag mej som den dummaste människan på jorden, det var som hebreiska för mej. Etta och jag tittade på varanda och försökte förstå. Jag svarade på 4 frågor av 6. Man skulle svara på högst 5. Hoppashoppashoppas att jag har skrapat ihop 8 poäng. När jag och Etta kom ut ur klassen började vi gapskratta. Hela situationen var så komisk, vi ska fira om vi får godkänt.

Nåja, nu sitter jag hos mommen och moffen och ska snart käka, sen hem och bara enjoy att jag inte har ett prov att läsa till. På helgen får jag börja läsa igen, men inte idag och inte imorgon.

Ha det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0