Ge mej 1 skäl att stanna så stannar jag kvar!

Några sångtexter som påminner mig om 2008:

Dom vill lära dig att tvivla, på det du tror.
Gå omkring och vara rädd för, din syster och din bror.
Jag vill lära dig att dansa, om det någon gång blir av.
Om jag får nått att säga till om, då skall du dansa på min grav.

Bo kaspers orkester - dansa på min grav


Just walk away
Just say goodbye
Don't turn around now you may see me cry
I mustn't fall apart
Or show my broken heart
Or the love I feel for you

So walk away
And close the door
And let my life be as it was before
And I 'll never never know
Just how I let you go
But there 's nothing left to say
Just walk away

Helena Paparizou - Just walk away


Jag vet, att jag borde dra mej ur
Jag ser, allt för många tecken
hur du slutat älska mej
Jag borde lärt mej veta bättre
Ändå, är jag förhållandevis tyst
Ändå, står jag här och vill bli kysst
i all min ödmjukhet
Kan igen stoppa mej?

Lena + Orup - 1 skäl

Alla dessa är så bra, så bra. Lyssna. På både orden och musiken!

kärlek, L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0