Hero

Äntligen, har suttit och försökt komma in på blogge i 1 timma och först nu gick det.
Det var sjukt kul att vara med och titta på matchen, fast det "bara" blev oavgjort. Dicken var absolut det bättre laget och var värda vinsten, men så var det någon som klagade om klockan hela tiden så det blev jätte råddigt. Annika gjorde iaf en supermatch fast hon är ordentligt sjuk.


Stjärn spelaren i laget, haha ;)

Snart ska vi iväg på kusin kalas. Vet inte riktigt hur länge jag är där för sen ska jag göra något med Annika och Jone och kanske nån annan.


Ha en skön kväll.

L


Kommentarer
Postat av: miilo

tack skall du ha :D

Efter ett kort detektivarbete drar jag slutsatsen att du är finlandssvensk, har jag rätt? :D

2009-01-10 @ 15:49:03
URL: http://linneaterese.blogg.se/
Postat av: Anonym

du måst sen skicka alla bilder du to från matchen ti mej ! tack att ni kom deva jettekiva o haa er där o titta ! puss<3 //annika

2009-01-10 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0