I had a dream

Förbannade väckarklocka som alltid ringer på det bästa sället i drömmen.
Nåja, tänkte bespara er från ett av mina "jaghatarskolansnällagudlåtmejfåsova" inlägg så nu får jag hitta på något annat att skriva om istället.

Jag minns när jag först skaffade min blogg hur svårt jag hade att komma på något att skriva om och hur länge det tog innan jag hittade på en rubrik. Inte för att det nu, 10 månader senare, är helt lätt varje gång heller, men jag har i alla fall märkt att man lär sej med tiden. Jag försöker att variera på inläggens innehåll och ämne så gott det går, men inte det heller är särskilt lätt. Typ inte dagens outfit varje dag och inte bara 'dagboks' inlägg utan lite funderingar och tips och så också. Hoppas det är kul att läsa, annars får ni säga till.
 
Shit vad tiden flyger iväg och bussen kör snart iväg så nu måste jag springa iväg (haha, lite humor på morgonen är aldrig fel)

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0