I´ll get that beautysleep

Ikväll blir det inte som det har varit de senaste 10 kvällarna. Nu ska jag gå och lägga mej tidigt, hoppas bara att jag kan somna. Börjar 8.15 imorgon med gympa första timmen, sen 3 timmar hål och så filosofi och musik. Skönt med slapp dag första dagen.
Imorgon avslutas också min, Celines och Ettas tävling. Crap, den gick inget vidare. När man försöker gå upp i vikt lyckas det inte, men när man inte försöker det går man upp massor. Tänk så orättvist.
Tänkte hänga på Robertas godis strejk ett tag, så jag slängde just bort allt godis som hade bivit över från julen, det var en del kan jag säga. R håller på till sommaren men jag tror att jag satsar på 2-3 månader max. Så bra är jag på att hålla mej.
Nu ska jag äntligen få den där skönhetssömnen som man borde få under jullovet, min godnattsång idag:




lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0