in need of solarium

Hejho!
Kul att vara i skolan och titta på alla bruna människor som har varit utomlands under lovet -.-
Är det inte bara för deprimerande att man bara blir blekare och blekare för varje dag. Inte förrän om 5 månader kan man börja sola nästa gång. Ända fram till april kommer livet att vara dött som i graven förutom en snabb paus av sportlov och påsklov. Jag hatar dessa månader då det enda som finns att tänka på är skolan. Man är ful och blek, blaah.
Då är ju typ enda lösningen solarium. S var just och solade solarium och det var inte så att man tänkte "gud vad brun hon är" utan hon såg bara så mycke frächare och friskare ut jämfört med oss andra. Jag hade en princip att jag inte skulle använda mej av solarium, men jag är ju så van att vara brun den här tiden på året efter resorna till Teneriffa. Jag kommer for sure att denna vinter skita i min princip.


ser inte så lockande ut ändå att bli instängd i en "cancerkista". Vill man vara fin så får man lida pin.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0