Sex and the city season 2 disc one

Ännu en kväll med det vanliga 'jullovs' programmet; Sitta framför otaliga episodes av satc och äta något smått&gott. Jag undrar när jag ska komma in i vardagsrutinen igen, kan ju inte hålla på såhär förevigt, det måste väl även jag fatta.
Vilken tur att det är fredag imorgon så att man får ta igen sej lite efter den första jobbiga veckan. Men allvarligt alltså, det tar på en att gå i skolan. Hann inte riktigt förbereda den där perfekta skolstarten då man har allt planerat i förtid, har gått och lagt sej tidigt 5 dagar i förväg för att få dygnsrytmen tillbaka och har batterierna fulladdade. Men vem har nu det?

Imorgon börjar jag som vanligt 8 så jag kommer vara lika trött som de senaste dagarna och så går jag till halv 3. Gympa, filosofi och kemi står på schemat.
 
Sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0