Twilight???

Morning!
Igår funderade vi på när vi skulle gå på den så omtalade filmen 'Twilight'. Vi gick förbi en bio och tänkte att fredag kanske är ett bra alternativ.
Men helt ärligt jag förstår inte varför den har bivit så uppblåst, okej jag har inte läst den och inte sett böckerna, men ändå. Sjäv tycker jag inte att den låter så bra som jag har hört att den är, men vi får väl se.
Är den inte i stil med Harry Potter?? Om jag har fel så rätta mej. Iofs tog det ganska länge innan den boken övertygade mej också så kanske det bara är mitt system, att jag först måste få tid på mej att fatta idén med böckerna.
Nåja på fredagen får jag se vad jag tycker.


dom ser ju lite konstiga ut

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-06 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0