År 2008 nr 2

Fortfarande nyårsdagen , men e lite mera vaken och fräsch jag som skriver. Ny duschad och all dressed up med min nya enkla klänning från HM..
Jag läste just kära Saras blogg och blev då påmind om en massa grejer som jag har glömt att skriva i min års sammanfattning. T.ex. Hela tv grejen. Det var jätte roligt att få en sån möjighet som att vara med i ett sånt projekt. Man fick en bättre inblick i hur det fugerar med tv och så lärde jag mig massor, hoppas fatiskt att jag får möjigheten att vara med igen på våren.
YLE
förstås blundar jag -.-

Också hela flummet med X hände 2008.  Från Januari till Septemer var det från och till och av och an. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, jag antar att jag lärde mej något.
 Sen var det mycket tråkigehet också, Egentligen har detta år varit et virrvarr av både mitt livs bästa dagar och mitt livs sämsta dagar. Hade inte tänkt på detta år som ett avgörande år tidigare, men nu märker jag att detta året har varit beydelsefult för mitt liv. Allt har hänt.

Desutom har vännerna bytts ut i nån mån iaf. Nya har kommit till (vilket jag tackar för), andra har försvunnit helt(jättesynd). Det är svårt detta.


Okej, där fick ni en liten resumé till.


Nu skall sminket på, håret ska fixas( läggas i en slarvig knut mitt på huvudet) och så ska vi åka iväg och hälsa på mina små gulliga småkusiner som jag inte har räffat på evigeter. Över ett år sedan sist.

Ha e lugn och skön dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0