Clouds can move and skies will be wide open don't forget to take a breath.

Hej bloggen!
Kom för en stund sedan in efter att ha varit ute och sprungit / promenerat i 40 minuter. Kom nästan inte ihåg hur man gör och det var mycket tyngre än jag kom ihåg, men så skönt det var. Har inte kännt mig så 'frisk' och levande på gud vet hur länge. Jag känner att det där faktiskt var något som jag behövde. Fast det nog anatgligen bara var en engångföreteelse så önskar jag att det skulle kunna börja gå ut lite oftare. Frisk luft är helt enkelt livs viktigt.



Hoppade just ur duschen och nu är det dags för lite vardagligt kvällsmys, en film?

Kärlek, L


Kommentarer
Postat av: Jannica

Hej! :D

Visste inte heller att du har blogg! (= Skoj att så många har skaffat.

Läste några av dina inlägg, bland annat om ny start osv. Har lite samma känsla här, försöker gö allt för att må så bra som möjligt :)

Tror faktiskt att jag också ska gå ut och springa imoron :P



Ha de bra!

2009-01-26 @ 20:24:33
URL: http://absolutjannica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0