Det fanns en orsak till refränger och diftonger

Nu har jag läst bloggar av olika slag. Ingen var det andra lik. Några var väldigt konstiga och tråkiga. Fattade inte hur de kunde ha så många läsare!?!? Sen fanns det också dom här "vanliga" bloggarna som t.ex. min blogg. Och så kändis bloggar. Svårt att förstå att de också faktiskt har ett vanligt liv och umgås med sina vänner och har dåliga dagar och att de också faktikst kan gå utan smink. Tänk såna överraskningar man får ibland, hohohi ;)

Nu har mörkret lagt sej över Finland (för 7 timmar sej rättare sagt) och det är antagligen dags för mej att lägga mej, men jag kan inte hjälpa att det känns lite dumt att sova när man ändå har ledigt imorgon och inte har brottom någonstans. Tänk nu vad man hinner på en hel natt som man skulle gå miste om annars!!
Men idag tror jag att jag skippar den tanken och försöker komma in i sovsytemet igen, för det är ju trots allt skola om bara några dagar.

Här kommer en av mina favoriter från "Dubbel":



Sweet dreams!

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0