" I en bok som nån skrev, finns det väldigt många brev"

Nytt rekord för detta jullov. Vaknade först kvart för 1 idag. Helt underbart väder fast de är iskallt. Kanske jag ändå tar en uppfriskande promenad lite senare. Tänkte skriva promenad med hunden, men hon dog ju på sommaren (en till sak som hände 2008 som jag hade glömt, jag är inte särskilt skärpt)
Jag längtar nog efer e hund, fast jag vet att det är jobbigt att sköta den och så men hundar ger så mycket kärlek så det är sjukt. En liten tax eller nån annan liten hund är hjärtligt välkommen. För 2010 är mitt mål att ha en hund.





Sötnos

Dagens program är lite osäkert ännu, få se vad tiden bär med sig.
Ha de braigt!

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0