Jag har alltid varit rätt och riktig satt en ära i o va försiktig och att akta sej för starka käslor har jag alltid tyckt var väldigt viktigt

Tjoo!
Sitter här och diggar musiken, funderar på vad 2009 ska handla om och har det bra.
Här är några saker som jag vill ska hända detta år som inte är löften utan mer målsättningar:

* Hitta ett jobb som jag trivs med och som jag inte behöver tala allt för mycket finska i ;)
* Få en stabilare ekonomi (genom jobbet då)                                                                                                                                  
* Om jag inte hittar ett ordentligt jobb så åtminsone ett sommarjobb skulle vara nice. Möjligtvis i Sverige.
* Få en lite klarare syn på framtiden. Talade en del om det med en släking igår och han tyckte att det var asbra att jag skulle flyta till Sverige. Lärar planera var också ganska omtyckta. Jag vill få fakta om olika möjigheter så jag vet vad jag ger mej in på sedan när det är dags.
* Förbättra mitt självförtroende och inte låta folk påverka hur jag lever mitt liv.
* Inte vara rädd för allt nytt, våga pröva.
* Försöka att få skolan att funkka med i mitt liv. Läsa lite varje dag. Det skulle vara fint, inte sant?!
* Se mycket nya platser, helst utomlands. Några resor skulle sitta bra.
* Och så sist men inte minst:Blogga mycket såklart!


Syrran kom in här emellan och vi testade webcamen på min dator. Några roliga bilder blev det:)



Och såhär ser jag ut just nu:




Nu ska jag ta till mitt ytliga jag och titta på SATC. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0