Dagens outfit

Usch vad dåligt, jag har inte tagit mej tid att slinka in någonstans för att blogga under dagen. Fy, fy.
Så, nu är jag i alla fall äntligen hemma efter en lång dag.
På morgonen tog jag mej till simhallen där vi först hade lektion och sedan tänkte jag att det är lika bra att passa på att bli kvar och simma en stund som träning när jag ändå hade hål till kl 13. Simmade i ca ½ timme extra och det var hur skönt som helst.
Efter skolan drog vi as usual till köpcentrumet och åt bagels på arnolds, det är nog favoriten.
Dagens outfit:


jeans -crocker
tröja - gina tricot
väska - zara
halsduk - stockmann
smycke - gina tricot
hårband - urban outfitters

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0