When everything fails I'll be the wind in your sails, know that you always can count on me

Hej fredag!
Älska sovmorgon! Vaknade, steg upp, fixade frukost ill mej och brorsan, väckte honom, läste tidningen, gjorde mej i ordning och nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Under natten har det kommit kopiöst med snö, så det blir att pulsa fram till busshållplatsen idag.
Idag har jag som sagt bara en lektion så jag slutar redan kl13. Efter det blir det väl som vanligt chill med tjejera någonstans, det brukar bli så. Ikväll vet jag ite riktigt ännu, har fortfarande ingen lust att festa men få nu se hur det blir.
Om 20 minuter åker bussen förbi, bäst att jag sticker, ha en bra dag!!



Jag idag.

PussKram!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska vara glad att du inte behöver CYKLA i djup snö som vissa är tvungna till... Visst är det trevligt att trampa på - sommartid! Men vintertid är det tungt och jobbigt och kallt...;-) Ha det bra!

2009-01-23 @ 12:01:40
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0