de senaste dagarna




Utsikt från min terrass.

Kväll. Läser tidningar på balkongen i min nya Helly Hansen jacka.

Jag har haft riktigt sköna dagar. Förs var vi ju inne och shoppade lite. Jag skickade det mesta med mamma och pappa hem, men mina galet snygga skor och min jacka fick bli här. Sedan åkte vi ut i Stockholms skärgård där vi hade några riktigt superheta dagar. Man var tvungen att hoppa i vattnet hela tiden för att inte flyta bort.  Varje kväll åt vi middag ute på balkongen, då solen gick ner blev det dock kyligare då det blåste lite kvällsbris. Men ändå var det skönt.
Ja, vad säger man, landet bra, men stan alltid bäst.
Nu ska jag kolla tv ända till långt in på natten. Sov gott, puss kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0