16:51

Mamma och pappa köpte ett våffeljärn så helt tydligt blir det våfflor till middag och dessert. Först med rom, smetana och lök, sedan med grädde och hjortronsylt.
Fick ganska mycket gjort i skolväg, men jag är bara halvvägs ännu. För mycket ogjort.
Ikväll blir vanliga lördagsprogrammet, antar att jag inte ens behöver säga. Vill bara påpeka att jag hoppas på BWO och Amy diamond ill final ikväll, så var det sagt ;)

Har på mig min absolut bekvämast och finaste t skjorta. Fick den av mamma och pappa då de var i Stockholm.

L


Kommentarer
Postat av: etta

well helou sötnos. hu e de me dej?:)

2009-03-07 @ 16:39:47
Postat av: S

Älskar den dä t-skjortan! <3

2009-03-07 @ 20:33:10
URL: http://ceso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0