Bijou Brigitte

Nu är provveckn igång. Hemskt, men skönt för det blir korta dagar. Vi fick sluta en aning tidigare för att få gå hem och läsa på finska provet, men innan jag kom hem tog jag och Roberta en sväng till köpcenrumet för att checka in den nya smykcesbutiken. Love. Massa snyggt. Tyvärr var kassatanten lite nybörjare, hon visste inte hur man skulle göra då jag skulle betalat med både cash och kort så jag fick lämna bort en del av mina fynd. Detta fick ändå följa med:


Älskar armbande och örhängena är klipps, så då får jag inte inflamationer i öronen då jag använder dem.

Nu mina vänner ska jag ta en titt på internet, äta och sedan läsa finskaord. Hrmph.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0