efter regn kommer solsken, right?

Jag vill bara skrika på allt och alla, slänga mej i sängen, dra täcket över huvudet och kasta min dator på golvet. Fast det sista skulle jag aldrig göra. Snart avlider jag om jag måste sitta hemma och träffa samma männsikor hela tiden. Visst, jag älskar min familj, men COME ON. På 1 vecka har jag inte fått träffa någon annan. 
Samtidigt som jag väntar ihjäl mig till måndagen, fruktar jag den också. Tänk hur mycket jag kommer få jobba för att fatta någonting. Dessutom samarbetar inte datorn rikigt, jag skule skriva färdig en artikel och då plötsigt bestämmer word sig för att inte funka mer. Näe, det låste sig 100% och man kan inte ens kopiera det man skrivit till ett annat program. Någon straffar mig för att jag varit sjuk.  

Break down på gång, fy fasiken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhaha ja ha kasta min dator på golvet XDD o slått tommi me den ahahahah

2009-03-06 @ 15:17:08
URL: http://ssarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0