"Men hela stan i natt är full av massa rödljus"

Det känns som sommar, jag var ute och läste en stund så jag har lite sådär brända kinder och om man tittar ut och bortser från snön så är det ju nästan somrigt.
I alla fall så håller geografin på att döda mig, jag satsar väl på godkänt. Denna provvecka har jag varit all about godkänt, inte mer eller mindre än det.  Ibland tror jag att man måste få prioritera lite, jag tycker den här perioden har varit jobbig på många sätt. Dock tror jag att det blir bättre till nästa period, också på många olika sätt.

Efter provet imorgon slutar jag så då sa jag göra mig lite vårfin, ska till KICKS och köpa korta lösnaglar, ser så fräscht ut och så ska jag kolla efter lite nytt smink också. På kvällen ska jag och brorsan nämligen ut och äta med farmor och farfar. Fira farfars födelsedag. Det blir kul.

Nu ska ni ha det så bra!!


Bild tagen förra våren/försommaren. Maj 2008

Kommentarer
Postat av: Malin

Alla barnbarnen ska med ut o äta imoron :)! Eller åtminstone jag. Ska int MeiMei med??

2009-03-31 @ 18:47:09
Postat av: Anonym

de jaaag på bilden=)

2009-03-31 @ 19:10:56
URL: http://jaennys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, farmor berätta de sen i telefonen, nä meimei ska på någo skoldisco. Vi ses imoron :D

Linn

2009-03-31 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0