äkta kärlek

Jag lovar, jag har inte haft så kul på flera månader. Annika blev riktigt överraskad, hon hade inte precis väntat sig visit. Så här var det alltså: Jag hade sagt till Annika och alla andra att jag skulle till min mormor och morfar övernatten då jag i själva verket skulle stanna hos Annika. Sara hade talat med Annikas mamma och bett henne hålla A hemma denna kväll så att vi sedan skulle överraska henne med kaka och presenter. Jag kunde inte skriva detta i bloggen, Annika läser ju faktiskt min blogg så överraskningen skulle kind of ha förstörts. Ni skulle sett Annikas min då vi stod utanför dörren. Snabbt bytte A kläder och så firade vi.  2 ord för kvällen. SANNA VÄNNER. Finns det något bättre?
Jag har inte ens märkt hur mycket jag har saknat mina älsklingar förrän igår. Det var fantastiskt.

Idag blir det melodifestival till 100%, happyface.



sanna vänner har man kvar då dom andra har gått,
sanna vänner kan man alltid lita på
dimman lägger sig och dom står kvar
sanna vänner är det bästa du har


L

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan ja e gooood :Dd

2009-03-15 @ 11:30:37
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0