No sugar added

Magen har repat sig och mitt rum luktar lite sådär äckligt feber.
Jag drog ut sladden ur datorn för att få en time limit, så jag passar på att blogga nu. Just nu är det exakt 28 minuter kvar av min tid. Jag har haft min telefon avstängd idag igen, förutom under ungefär 10 minuter då jag kände mig tvungen att återuppta kontakten med världen utanför. Faktiskt så känner jag en enorm lättnad då jag inte behöver kolla mobilen stup i ett. Jag fick lite ångest då jag knäppte på den och den började vibrera av alla sms, snabbt svarade jag på dem och stängde sedan av den igen. Så ska jag alltid leva.
Har förövrigt undvikit att vara så elektronisk av mig de senaste dagara. Eller sanningen är väl at jag inte har haft lust. (!!)
Idag satte jag på en Friends dvd, ett avsnitt orkade jag se, istället tog jag fram Paradiset  och läste över halva boken. Det har aldrig hänt förut.


Kom just på att jag alldeles har glömt bort att kommentera resultatet från lördagens deltävling i melodifestivalen. Skandal!
I alla fall så tyckte jag att det sög, det har heller aldrig hänt förr. Agnes var hyfsad, men ingen höjdare och operan var ju rena rama bluffen i denna tävling. Låten och artisten var inte helt talanglösa, men snälla vänner, inte i en tävling som den här. Min reaktion på helgens tävling kanske berodde dels på at jag var sjuk, vem vet. Om jag skulle ha fått bestämma skulle Maria Haukaas Storeng och Anna Sahlene och Sarah Dawn Finer kommit direkt till final. Dom hade bra låtar och är rutinerade, begåvade artister.
Måste bara säga att Petra Medes insats var bra och det bästa och roligaste var då hon var tvungen att improvisera då de var något strul med Agnes uppträdande i slutet. Det var enda gången jag skrattade.

Sov riktigt gott, jag mår säkert bättre imorgon så blir det fler uppdateringar!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0