onsdag 13:10

Jag trodde att jag skulle avlida på finska timmen då vi såg en finsk krigsfilm... Men jag lever fortfarande. Har blivit ordentligt matad hos mormor och morfar och vilken minut som helst ringer nog Annika och säger att jag ska komma till skolan och hålla henne sällskap. Jag måste väl bara släpa mig dit, vad gör man inte för sin bästa vän?
Kom idag fram till att det enda ämnet jag är bra på är modersmål. I psykologin fick hela klassen dålig feedback, i finskan fick jag 2 av 8 poäng och lärarens kommentar var: "på basen av detta resultat vet ni hur mycket ni är tvugna att läsa till provet". Jag tänker inte läsa mig upp 6 poäng. Högst 3. Men i modersmål är jag, som läraren själv uttryckte det, "strålande".

Fortafarnde en lektion kvar, efter den ska jag väl hem, vem vet. Shoppa skulle inte sitta helt fel, men jag har fortfarande inte fått in pengarna för tv jobbet, så det får bli en annan gång. Ha det fint, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0