ONSDAG

Hejhejhej!

Jätteledsen för dålig update, internet crashade hemma så nu sitter jag hos mormor och morfar och väntar på att maten ska bli klar, sedan ska jag tillbaka till årets sista lektion: IT!! Efter det är det provvecka.
Imorgon åker vi tutorer till Luk, det kommer bli bäst, jag ser fram emot det enormt mycket. På fredagen bli det party; Hena och Sara 17 år. Och så börjar jobbet och sista rycket i skolan. Det ska nog gå bra.Började redan idag läsa lite psykologi, köpte mör choklad med hallon, satte mig ner på ett café och läste ganska mycket.

Igår kom första semifinalen av ESC. Jag hoppades, röstade och blev lycklig då Sverige tog sig till final. På lördag blir jag förhoppningsvis lika glad av samma orsak.

 

VINNARE :)

Ni ska ha det så bra, om nätet funkar hemma uppdaterar jag senare idag om inte hörs vi på veckoslutet. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0