klackis

God onsdag morgon!
Hade väckning tidigt eftersom städerskan just nu håller på i nedre våningen. Jag känner mej alltid så obekväm då jag måste vara hemma medan hon städar, inte alls jätteroligt. I alla fall så tittar jag på dhw nu (jag vet, det är ganska sad, höhö) och om typ 1 timme ska jag åka till mormor och morfar för att bli matad med lunch. Efter det ska jag träffa Annika snabbt och på kvällen, innan jobbet ska hela familjen ut och äta på fin kinesisk restaurang för att fira att syrran har varit hos oss i 8 år nu. Inte mycket mer att berätta, förutom att jag ju köpte ett par klackar av Johanna igår så idag på kvällen ska vi göra affärer. Dom är sjukt snygga och jag är lite stålt att jag fick dem, för det var massa andra som också var intresserade ;) Ni ska ha en bra dag, hörs!


bild lånad från smulansliv.papper.fi


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja läser också hennes blogg o ja fundera faktiskt att kan de vara du som va desperat efter dom blåa klackarna :) Fiiina

2009-11-05 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0