spotify-lenaphilipsson

Jag borde ha somnat för 2 timmar sedan men jag kan inte lägga mej tidigt längre. När man inte går i skolan känns det som om man intte behöver lika mycket sömn och jag tänker inte på att jag ändå måste vakna lika tidigt som alla andra för att äta frukost tillsammans med någon. Nåja, anyway. Jag var förresten i stan idag. Igen. Och såklart gick jag till mitt kära café esplanad. Satt där i ett par timmar och försökte skriva lite. Det gick inte lika bra som förra gången, men det var mysigt i alla fall.
Imorgon har jag fullt upp, först ska vi till balders basar som alltid ordnas på lillajul och på kvällen ska vi till farmor och farfar på julgröt, så nu måste jag verkligen sova. Puskram godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0