Torrt


Jag har märkt att bloggandet går i vågor. Ibland har man världens inspirations boom, medan det andra gånger känns som om det inte finns något att skriva om. Så är det nu för mig. Jag hittar inte något intressant i vardagen, kanske det beror på mörkret eller något annat, men jag hoppas att det går över.
Jag har ine gjort mycket idag, fikat med mamma i Sello och köpt en ny plattång. Tittade just slut säsong 6 av satc och hade gråtfest för mej själv i slutet av sista avsittet. Om en halv timme börjar jobbet, så jag borde börja tänka på det. Ha en skön kväll, kram!

Kommentarer
Postat av: daniela

you are beautiful! :)

2009-11-19 @ 16:36:14
URL: http://ddanielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0