16 oktober



Jag har haft en fin dag i stan. Morgonen var däremot inte lika härlig och fin. Vaknade ca 6 och snoozade så länge det gick, hoppde i duschen och drog vantar, mössa och halsduk på mej så att jag inte skulle frysa ihjäl. Det var alldeles mörkt då jag gick 7 tiden. Sjukt. I alla fall, efter att jag hade halvsovit i bussen blev jag piggare och kunde njuta av morgonen. Gick till restaurang Tasty som ligger på Fredriksgatan där vi hade inpspelning idag, jag test gjorde min kaka. Den blev okej, men det finns fortfarande detaljer som måste förbättras avsevärt. Men det är helt grymt coolt att få lära sej massor nya, enkla saker som man garanterat kommer ha nytta av i framtiden. Bl.a. fick jag lite nya lärdomar om choklad idag och så lärde jag mej ett partytrick, höhö. Inspelningen tog ett par timmar och efter det åkte jag på lunch med pappa. Kinesiskt as always. Åkte tillbaka in till stan där jag träffade Daniela som var på besök från Vasa. Det var galet skoj att få se henne igen. Lovade att jag ska åka upp till henne något tag. Sådan dag hittills. Nu väntar middag här hemma och sedan PARTY igen, jess. Denna fyller 17!! Puss kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0