BACKERS


Hejhejhejhej massor hej!
Jag har varit så grymt irriterad på bloggen. Blogg.se har tydligen haft någon slags strejk för jag har åtminstoe inte kommit åt att blogga eller läsa andra bloggar. Nåja, nu går det iaf. Igår hade jag en toppendag. Inspelningen började 9:30 då jag fick veta lite vad jag egenligen ska göra. En STOR tårta inför 70 000 pers på matmässan i Helsingfors. Vi åkte vi in till Ekenäs där jag först blev bjuden på lunch på restaurang Sippan som ligger vid torget. Sedan åkte vi till backers bageri där jag fick lära mej massor av söta bagaren Olle. Bl.a. gjorde jag tårtan på bilden. Idag fortsätter inspelningen på en restaurang på Fredriksgatan, ska träffa en konditor och vi ska tillsammans planera min tårta och fundera på lite olika smaker. Ska bli SÅ kul. Innan det blir det lunch med pappa på Dynasty. Sushi alltså, mums. Ha en bra dag, hörs sedan! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jee, ja e så innoissaan för din skull ;). Hihii, nån annan ha visst också blivit beroende av sushi ;). Ja tror ja också ska dit idag...IGEN

2009-10-14 @ 09:32:36
Postat av: K

va sjukt modit, ja sku alldri ha våga vara o filma i skolan! :O

när kommer dedär programme om dj ut? o hadde ni fått lov att filma i skolan o andvända högtalarna eller kom ni bara dit?:D kan du int berätta mer om de?!?

2009-10-14 @ 15:57:14
URL: http://kaviar.papper.fi
Postat av: Marian Charlotte

aaaahh, vitsi kiva, grattis ti att du får "uppfylla din dröm" och masssor massor med lycka till under inspelningarna o framför allt tills när du ska baka kakan på bokmässan(eller kanske det kallas matmässan om det nu handlar om kakor)!

Nu fick jag nog lite lust att sticka mig in på bokmässan och kolla hur det går för dig när du bakar ditt mästerverk. Vitsi så dumt att vi int kmr ren på fredan me skolan ti bokmässan utan först på lördan...



LYCKA TILL!!!

2009-10-15 @ 06:26:35
URL: http://marinacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0