10-11.10.2009












Några av alla hundratals bilder. Det kommer kanske in flera senare, kanske. Som sagt, vi hade väldigt roligt och jag är så glad att nästan alla kunde komma. Mina vänner är något extra!! Av mina fina flickor fick jag Conversen, jag vet inte vad jag ska säga, så glad blev jag! Dessutom fick jag smycken och skumppa så det räcker resten av året, haha. Jag vill bara säga TACK till alla som var där. Det betydde helt obeskrivligt mycket. Och vi saknade Vici och Sara som inte kunde komma. Nu ska jag börja fixa till mej lite tills släkten kommer.

Kommentarer
Postat av: jenny

helt sika kiva den där bilden av oss 4 =)!!

2009-10-11 @ 12:46:54
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0