KNUGEN KNUGEN KNUGEN


Var tvungen att ta en bild av hösten utanför mitt fönster. Fattar inte hur det kan vara så vackert.
Jag och pappa åt på Namaskaar och så gick jag til Stockmann. Köpte min bok och så träffade jag på farmor och farfar. Vi gick och kollade efter en födelsedagspresent och jag hitade något riktigt snyggt som jag får på söndagen. Vi avslutade med en fika. Om 45 minuter kommer T och plockar upp mej och så blir det jobb. Jag jobbar alltså som personlig assistent 2 kvällar i veckan. Sådant. Just det, jag måste säga att jag är grön av avund på min bror som idag fick träffa Sveriges Kung. FATTA!!

Kommentarer
Postat av: ale

underbar bild,synd fattar int vädret att vi inte behöver snö i dehär landet -.-'

2009-10-12 @ 19:51:13
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0