MÅNDAG

Tjena! Idag har jag haft en riktig igång dag. Vakande tidigt, åt min vanliga havregrynsgröt till frukost och sedan satte jag och mamma oss i bilen och körde fram och tillbaka till Ekenäs för att hämta mitt häfte. På tillbaka vägen lunchade vi och så körde mamma mej till skolan där jag planerade mina kurser tillsammans med studiehandledaren. Kl. 14 hade jag möte i stan som vanligt och då blev det ändå lite diskussion om hur det nu blir med skolan nu, får se lite.
När jag kom hem åkte vi nästan genast iväg för scoutmöte och nu är middagen avklarad och jag sitter och pustar ut på soffan. Ska titta på plya del sol som jag inte såg igår och så ska jag relaxa ordentligt. Sådan mådag idag. Och just det, dom ringde från station-T och meddelade lite inspelningsdagar. På fredagen kommer filmteamet hit och filmar första gången. Ska bli kul. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0