På jobbet

Sitter på jobbet. Mamma kommer efter mig om 20 minuter. Har haft en ganska bra dag, fick min spetsblus bytt och så köpte jag en stor svart halsduk utan ända, sjuktskön. Jag och Malin lunchade på helt huippu ställe, det var stående bord, kostade 8,40 och man fick äta hur mycket sushi som helst. Fatta det! Hur mycket som helst. Sedan när jag tillräckligt återställd, ska jag ta med mej Malin igen och äta lika mycket som hon :) Dessutom kunde man välja på kinesisk och thailändsk mat också så det var liksom überjees. Nåjo, nu börjar min arbetsdag lida mot sitt slut, hörs hemma!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Joooo, de ska vi göra :)!!!

2009-10-02 @ 10:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0