sarah dawn finer-stockholm by morning

Jag är ganska slut, jobbade 3 timmar och nu väntar en nybäddad säng. Hela den här tv grejen är SÅ rolig och jag är superöjd med att jag tackade ja trots att jag tvekade mycket innan pga. maten, men jag måste medge att det tar på krafterna, fysikst, men framför allt psykiskt. Jag ser det här som ett sätt att utvecklas och jag hoppas att det kan hjälpa till med mitt tillfrisknande, men samtidigt tror jag att jag på fredagen då allt är över efter matmässan kommer känna en enorm lättnad och kunna pusta ut. Men nu ser jag framemot morgondagen, har på känn att det kommer bli en bra dag. Inspelningarna börjar på eftermiddagen och tar slut någongång sent på kvällen. Nä nu måste jag sova, pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0