skrivarcirkel


Jag hatar dagar då man är igång hela tiden och inte har tid med t.ex att blogga. För när man äntligen kommer hem är man ju helt slutkörd och skulle inte egntligen orka blogga då heller. Men å andra sidan har jag haft en rikigt rolig dag. Först lunch med pappa, sedan lite shopping och fika med Sara, Ida och Johnna, så tog jag bussen till omena där jag träffade Roberta. GUUD så jag skulle vilja vara hon nu. Om en vecka kommer hon hem brun som en pepparkaka. I alla fall, så blev klockan 17 och min skrivarcirkel började i skolan. Det var helt okej, hade lite svårt med en uppgift och en annan blev alldeles super personlig så jag valde att inte ens läsa upp den, men jag måste säga att man lär sig nog något varje gång. Bilden ovanför är av min text som jag skrev idag.
Nu måste jag äta kvällsmål och sedan blir det nog sovdags, är helt slut. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0