Station T inspelning

Bloggen strular som aldrig förr, har tagit säkert 5 minuter att bara komma in. I alla fall, imorgon har jag en förhoppningsvis rolig dag framför mej. Ska ha tv inspelning hela dagen. Är med i ett program som heter station t där dom hittar på massa roliga grejer som man får göra. Jag vet dock inte rikigt ännu vad jag ska göra annat än att det har något med bakning att göra. Dom kommer och hämtar mej till skolan 9:30. Ska bli jättespännande att se vad jag ska göra. Inspelningen fortsätter på onsdagen och någon dag nästa vecka också. Så nu ska jag sova för att se så fräsch ut imorgon som möjligt, haha. Pusskram sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va kiva! lycka till! syn att de int blev simmande me delfiner doou.. :D<3

2009-10-12 @ 21:40:06
URL: http://ssarra.blogg.se/
Postat av: marina charlotte

lycka till!

2009-10-12 @ 21:54:40
URL: http://marinacharlotte.blogg.se/
Postat av: marina charlotte

2009-10-12 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0