inlägg

Kom hem efter den sista jobbdagen denna månad. Det betyder att alla jobbpapper + skattekortet åkte iväg till Esbo stad och att jag i slutet av nästa månad får ca.femhundraeuro extra på kontot = jag blir fett rik. Så nu är jag jätteglad och ser framemot den dagen som ett ivrigt barn. Nåja små vänner, min säng kallar på mej för imorgon har jag tidigt möte i skolan (kl.9) och lunchträff med kusinvitamin 12.45. Det betyder alltså att jag har ca 3 timmar to kill mellan mina program. Måste åtminstone byta min spetsblus som jag köpte för den hade hål, dessutom borde jag byta mina leggings som jag köpte från gina tricot, men jag har tappat kvittot så få se hur det ska funka. Det problemet sedan. Puss och kram och sov jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0